Klachtenregeling
Klachtenregeling – Trajecten op maat, daar waar jij gezien wordt
Bij Trajecten op maat, daar waar jij gezien wordt doe ik er alles aan om jou de beste begeleiding te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Ik geloof in open communicatie en vertrouw erop dat we er samen uit kunnen komen.
1. Bespreek het met mij
Als je een klacht of feedback hebt, nodig ik je uit om dit direct met mij te bespreken. Een open gesprek kan vaak al veel verduidelijken en oplossen.
2. Schriftelijke melding
Kom je er in het gesprek niet uit of wil je liever schriftelijk je klacht indienen? Dan kun je jouw klacht mailen naar jessicahenkes@trajectenopmaat.nl. Omschrijf duidelijk waar je ontevreden over bent en wat je verwachtingen zijn.
3. Gezamenlijke oplossing zoeken
Binnen 14 werkdagen ontvang je een reactie. Samen kijken we naar een passende oplossing. Mijn doel is altijd om op een respectvolle manier tot een oplossing te komen waar we ons beiden in kunnen vinden.
4. Externe bemiddeling
Mocht het ons onverhoopt niet lukken om eruit te komen, dan kan een onafhankelijke derde ingeschakeld worden om te bemiddelen. Hierover maken we samen afspraken.
Ik val als CAT-therapeut onder GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT).
5. Leren en verbeteren
Elke klacht zie ik als een kans om mijn werkwijze te verbeteren. Ik neem jouw feedback serieus en gebruik deze om mijn begeleiding nog beter af te stemmen op de behoeften van mijn cliënten.
Ik vertrouw erop dat we in goed overleg altijd een passende oplossing vinden.